čtvrtek 7. května 2009

Latest from the_man

Otázka : Jak dlouho by Michael mohl s tím nádorem žít? Kolem několika měsíců, nebo i roků?
The_Man : Není výslovně řečeno kolik přesně času by měl, ale nemělo by to být moc dlouho, dokonce možná jen pár týdnů.

Source: SpoilerTV

Myslím, že je vše jasné.

9 komentářů:

Sarah řekl(a)...

Goodbye Michael! :(

Anonymní řekl(a)...

nemám k tomu co říct..:((((

Anonymní řekl(a)...

Tak to zřejmě bude totálka, já měla ještě malou naději......

Patty řekl(a)...

Já měla taky malou naději, ale teď...
:-(

Anonymní řekl(a)...

Já si myslím že tu naději měli asi tady všichni,ale bohužel už i ta nás definitivně opustila,ted nám jen zbyde se stím smířit,i když je to těžký.

Melon.Katie řekl(a)...

Tak to ať si fakt vylížou tu svojí scénáristickou pr***!! To jako si snad dělaj srandu, to jim fakt moc děkujeme! jestli je tohle uspokojující konec tak to jsem slon!Ještě že v himym mě žádný zvraty a smrti nečekaj :D

Craney řekl(a)...

Přestaň se vychloubat =DD =D =DDD =DD

Anonymní řekl(a)...

ale to je blbost michael nezomrie uz sa toho narozpravalo a nie vsetko bola pravda takze hadam nebudu taki blbi a nechaju ho zomriet ved to by bola somarina urcite bude ok

Anonymní řekl(a)...

Pro posledni Anonym..Tak tohle jsme si taky všichni mysleli a bohužel i když tomu nechceš věřit,tak věř,protože je to 100%pravda.Proto tímhle u mě klesly nevěřila jsem tomu a vždy jsem si říkala že takovou blbost by neudělali a vídíš že udělali.Tak jak už to tady někdo řekl at si to strčí vyš kam.O tohle jim nikdo nestoji.Teda aspon ja ne!!!!!!!!!!