sobota 9. května 2009

Prison break - The Series Finale Promo

Promo na dvě a zároveň poslední, finální epizody Prison breaku. Nevím jak vy, ale podle mě Michaelova smrt nedává za dnaých okolností vůbec smysl... Nechci vám dávat naději, a už vůbec ne planou, ale něco mi tady pořád nehraje. Všimněte si, že zhruba ve 0:26-27 Michael pravděpodobně mluví s Kellermanem :-) Vůbec by mě to nepřekvapilo! :-)


11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

boze ved ja to hovorim hned od zaciatku ze michael nezomrie uvidite ze bude zit pekny zivot so sarou a synom su to kraviny co sa pisu o jeho smrti proste nezomrie ja to viem

teddy-girl řekl(a)...

Podle mě nezemře, to by nám neudělali. Možná je to jen poslední "fikce na diváky" když nás tak nervovali celé 4 roky =D Ale trailer zajímavý :)

barush-qaa lyour aff l řekl(a)...

Trailer je hezký ,ale nemůžu z něj vyčíst ty věci,ketré kolovali internetem jako že MICHAEL zemře :(Snad to není pravda

Anonymní řekl(a)...

No vypadá to zajímavě!!!
A co bylo včera/ dnes? Craney bude review?

Craney řekl(a)...

Jasně :-) akorát pracuju na screenech a uploadu :-)

Anonymní řekl(a)...

chcem sa spytat ci nebola nejaka rozluckova party co sa tyka prison breku alebo ci vobec nejaka bude a ci niesu nejake fotky z nej a videla som novy imidz amury nolasca zaujimavy ma narastene vlasy ako aj wentworth a ma fuzy a nejake novinky co sa tyka wentwortha niesu? a trailer fakt zaujimavy a ani naznak o tom ze by mal michael zomriet bude urcite zit

Craney řekl(a)...

Kdyby jakékoliv novinky existovali, byly by tu.

Miss Garcia řekl(a)...

Uvidíme co se bude dít. Kéž by ta Michaelova smrt byla jen špatná informace . .A taky si myslím že mluví s Kellermanem . .

Anonymní řekl(a)...

já si myslím že nezemře, protože by nám to scénáristi snad neudělali, ale jestli jo, tak nevím proč jsem se na to koukalala !

Anonymní řekl(a)...

Podle traileru to vypadá fakt hustě...chudák Linc...jediná osoba, která by si zasloužila zemřít, je Christine Scofieldová...a troufám si tvrdit, že jak Majkl zatím nikoho vlastníma rukama nezabil, tak u ní by se asi dlouho nerozmýšlel, když by věděl, co provedla Lincovi...

Anonymní řekl(a)...

Já sem z toho už docela blázen,tak jak to tedy bude zemře Michael a nebo ne?