pondělí 24. května 2010

RE: Another promo still

Tak! Konečně tu máme promo still k Wentovu filmu Resident Evi: Afterlife, ve kterém vidíme Wentwortha celého, a tudíž můžeme rovnou oslavovat! Nejsem si ale úplně jistá, jestli se jedná o promo still, či rovnou promo fotku k samotnému filmu. Zatím ji však v galerii naleznete právě v albumu prvně jmenovaném.




6 komentářů:

Ivee řekl(a)...

ou, tak tady vypadá kurevsky dobře! prostě ten chlap je tak neskutečně sexy, to snad není možný :)

Craney řekl(a)...

moje slova! :D

gil-horatio-mac řekl(a)...

Opět mu to sluší :) :)

gil-horatio-mac řekl(a)...

Opět mu to sluší :) :)

Anonymní řekl(a)...

holky, mě je 30 let a jsem z něj taky poprděná. Je to fakt kus krásnýho chlapa :-)

Craney řekl(a)...

Moje 40letá maminka má taky blýskavý očka, když na něj kouká :D Já si myslím, že se Wentworth může chlubit rozmanitostí fanynek:)