neděle 13. června 2010

Nový Desing a plánované změny

Předem upozorňuji, že v tomto příspěvku se nic nového ohledně Wentwortha či Sarah nedozvíte. Spíše se dnes zaměřím na naši stránku. Všichni jste si určitě všimli našeho nového designu; myslím si, že změna už byla nutná, jelikož ten předešlý tu visel téměř půl roku. Pozměnila jsem i buttony v "Current Projects" a ostatní čuflíky, avšak affiliate nechám takové, jaké jsou. Jednoz novinek je i panel "Wesah on Twitter" - bylo mi jasné, že jakmile publikuji menší informační zprávu na twitter, jen málokdo z vás si ji přečte, i přestože byly někdy důležité. Proto se stačí ohlédnout hned po naše buttony s Facebookem a právě twitterem, a najdete zde panel našich posledních tweetů, přesněji poslední dva. Pohodlí na prvním místě, že? :-) Další změnou je widget "Photo of the week". Ano, uvědomuji si, že předešlý "Quote of the month" jsem neaktualizovala snad desetiletí, a proto jsem zakročila takovýmto způsobem. Myslím si, že fotky budou viditelnější, oblíbenější a snadno zapamatovatelnější pro mě ke změnení :-D Toť vše ohledně této stránky. Teď přistoupím k něčemu žhavějšímu, a tak bych všechny fanoušky žádala o zhruba deset vteřinek pozornosti. V průběhu letošního červenci a srpna velice pravděpodobně objednám nový webhosting s doménou .com (náš web by se tedy přesunul a změnil na www.wentworth-sarah.com, nejpravděpodobněji). S tímto krokem bych si přála nabrat nové adminy. Takže vás prosím, popřemýšlejte o tom, stálo by vás to nanejvýš deset minut denně ke zkontrolování novinek a případně další deset pro přidání novinky na web. Pokud umíte s html, css, trochu angličtiny a hlavně českého pravopisu, uvítám vás s otevřenýma rukama! První dva jazyky však nejsou podmínkou. Doufám, že by se náš WeSah tým, který tvořím vlastně převážně já a občasně italská kolegyně ally88, mohl v brzké době rozrůst! :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Změna je to opravdu výborná,povedlo se,chválím:-)

gil-horatio-mac řekl(a)...

Desing je super :) :)

Ivee řekl(a)...

no, sice nevim co znamená css, ale u hledání novinek o WeSah trávím denně více než 10 minut a tak bych ti klidně ráda pomohla ;)
jinak, jak už jsem řekla, nový design se mi moc líbí :)

Craney řekl(a)...

Tak to bych opravdu uvítala! :-) Plánuji koupit doménu v průběhu léta, takže by ti nevadilo, kdybychom se během té doby nějak spojili, např. přes icq nebo jiný kom. prostředek a domluvili se na podrobnostech? :-)