sobota 24. července 2010

Wentworth Miller - Pre-Comic-Con interview!

Panel Resident Evil: Afterlife na Comic-Conu ještě ani nezačal a my už máme nejnovější rozhovor s Wentworthem Millerem! Celý překlad naleznete uvnitř příspěvku. Went hovoří o svých dvou projektech s názvem "Stoker" a "Uncle Charlie", vysvětluje, proč je společnostem zaslal pod pseudonymem Ted Foulke a ne pod svým vlastním jménem a také odhaluje, že ve svých filmech hrát nebude! Podrobnosti získáte kliknutím na Read more.



Wentworth Miller během čtyřletého natáčení Prison breaku přesvědčoval sám sebe, že není spisovatel, ale jakmile seriál skončil, zavřel se okolí na čtyři týdny a napsal scénář ke Stokerovi – drama o mladé dívce a jejím mysteriózním, potenciálně i vraždícím strýčkovi – a povedlo se mu přitáhnout do svého projektu talenty jako Jodie Foster nebo Carey Mulligan. Během Comic-Conu sdělil Movieline, jak se všechno seběhlo.

Je pravda, že jste své návrhy poslal pod pseudonymem?
Ano, ano, poslal. Nejednal jsem s úmyslem skrytí mé pravé identity – jen jsem chtěl, aby mé návrhy ostatní posuzovali podle jejich kvality. Říkal jsem si, že kdyby ostatní viděli mé jméno na obalu, mohlo by je to nějakým způsobem ovlivnit, ať už pozitivně či negativně. Nechtěl jsem, aby platila rovnost.

Takže jste napsal Stokera, ale také příběh odehrávající se před tím, správně?
Ano, je tu příběh zvaný Uncle Charlie.

A je zde nějaká spojitost k Hitchcokovu filmu Shadow of a Doubt?
Absolutně. Ve Stokerovi je jedna pointa inspirovaná přesně podle Shadow of a Doubt. Navíc hlavní postava tohoto filmu je strýček Charlie a jméno mého příběhu je Uncle Charlie, to je další spojitost.

Víme, že Jodie Foster a Carey Mulligan jsou na listu hlavních postav, ale máte už i hlavní mužskou postavu obsazenou?
Víte, opravdu bych si přál, abych vám mohl dát všechny peprné detaily. Jenže všechno je teprve v plenkách. Musím však přiznat, že když jsem slyšel tahle jména, bylo to pro mě vážně vzrušující. Neuvěřitelně talentovaní herci mají vůbec chuť mít co dočinění s mým projektem a já jen doufám, že dohromady bude vše působit efektivně a dobře.

Vás ale ve filmu neuvidíme. Bylo to předem dané?
Víte, psaní bylo pravděpodobně to nejkreativněji neuspokojivější zážitek, který jsem kdy podstoupil; obě ruce dolů a všechno je na vás. Bez ohledu na to, kam to moje návrhy dotáhnout, prostě jsem psal tužkou na papír, nebo prsty na klávesnici. Po skončení jsem je prostě chtěl někomu předat a říct: „Uvidíme se na premiéře.“ Pak na ni přijít, koupit si obrovskou porci popcornu a podívat se na interpretaci mého projektu někým jiným.

Hrajete Chrice Redfielda v Resident Evil: Afterlife. Jak moc odlišný je vaše postava od té originální ve hře? Nemá Chris ve hře bicepsy průměru hlavy?
(Smích) To ano, tohle je ta první odlišnost. Víte, když jsem se na tuhle roli připravoval, cítil jsem, že se musím držet nějakých parametrů, které byly ve hře jasně dané. Prohledal jsem internetové stránky, blogy, četl jsem o tom, jaký by tenhle člověk měl být. Ale také jsem se s tím musel vypořádat jako herec, přiložit něco do dávno prostřeného stolu. Paul (režisér) charakter Chrise přizpůsobil více samotnému filmu než hře. A já si troufám říct, že jsem odvedl to nejlepší, co jsem odvést mohl.

Když jste navštěvoval tyto stránky, abyste se podíval na reakce fanoušků na vaši postavu, četl jste také názory ohledně vaší osoby v téhle roli?
Tyhle reakce jsem nečetl. Spíše už jsem předem věděl, jaké budou. Fanoušci do téhle hry investovali svůj čas, zapekli se do ní, a tudíž je samozřejmé, že se těší, až svou oblíbenou postavu uvidí i ve filmu. Různorodost jejich názorů jsem předem očekával.

Objevil se drb, že jste se stal částí týmu pro filmu Gora Verbinskeho, jednalo se o další adaptaci hry s názvem Bioshock…
Ano, to byl drb, který se jednoho dne objevil, a trvalo mu dlouho, než zase zmizel. Mezi mnou a Bioshockem není žádná spojitost.


Žádné komentáře: