sobota 12. února 2011

News about "Stoker" + New "Identity" Series!

I přestože novinky o Wentovi v poslední době jaksi utichly, během jednoho dne se nám teď do náruče nahrnulo hned několik žhavých zpráv! Začněme nejdříve Wentovou prvotinou co se týče scénáristiky a to připravovaným filmem "Stoker". Naposledy jsem Vás informovala, že hlavní roli Indii převzala Mia Wasikowska, dnes pro Vás mám velice zajímavou a potenciálně až úžasnou novinku, pakliže se jedná o pravdu. Zájem o roli Charlieho prý projevil anglický herec Colin Firth, který naposledy zářil v roli anglického krále ve filmu The King's Speech, za níž je npminován na oskara a mnozí věří, že právě on tuhle trofej i získá. Další žhavou novinkou je fakt, že zájem o roli Evie (matka Indie), jež byla dříve přisuzována Jodie Foster, teď projevila Nicole Kidman, s níž Wentworth hrál již v The Human Stain. Doufejme tedy, že alespoň něco z toho, co jsme obdrželi, bude pravdivé! Natáčení by mělo začít v pozdějším jaru, čili na rozhraní dubna/května.


Dále pro Vás máme další skvělou zprávu. Televizní stanice ABC, která má v merku show jako Zoufalé Manželky, dříve i Lost, se rozhodla natočit nový seriál s názvem "Identity", který by měl pojednávat o týmu elitních policistů, který byl sestaven za účelem šetření a boji proti kriminálním činům souvisejícím s identitami. Hlavní role byla nabídnuta Wentwortu Millerovi a Orlandu Jonesovi. Uvidíme, zda se dočkáme nějakého potvrzení!
Source: Hollywoodreporter.com

10 komentářů:

Reninkaa řekl(a)...

Páni jestli tu roli vezme tak mam dalsi oblibeny serial =D... a ten Stocker - zajimalo by me kdo tam nakonec bude hrat =)

Anonymní řekl(a)...

Konečně novinky:)
Bylo by super, kdyby tam nakonec hrála N. Kidman.. je to dobrá herečka :)
A doufám, že Went tu roli přijme :D
(i když, závislá na další seriál bych neměla chtít být :D)

jo.. a nevíš náhodou, kdy se už někde objeví druhá série the Walking dead?

Craney řekl(a)...

Tohle obsazení do filmu Stoker už by mohlo být pevné vzhledem k tomu, že natáčení začíná za zhruba dva měsíce :-)

Druhá série The Walking Dead by se právě teď měla natáčet a stanice AMC se rozhoduje, zda ji uvede v květnu nebo až v září, doteď jsme však žádné potvrzené datum nedostali... :-)

Anonymní řekl(a)...

Asi taková trochu mino otázka,ale nevíte náhodou kdy budou dávat na nova cinema Prison Break lV ?

Craney řekl(a)...

Nevím to přesně, ale myslím, že na podzim...

Anonymní řekl(a)...

ne, já jim nedávno psala, a oni odpověděli, že o tom ještě diskutujou, ale že prej to nebudou dávat vůbec, nebo až někdy příští rok...:-(

Craney řekl(a)...

Tak proč se ptáš mně, když máš informace přímo od Novy? :-)

Anonymní řekl(a)...

já jsem se neptala :D
je tu asi víc anonymů :D

Anonymní řekl(a)...

to jsem se ptala já, jiný anonym a fakt mi to úplně zkazilo minimálně celý týden :-((( Jsem si naivně myslela, že když teď dávali všechny tři řady po sobě konečně dojde i na tu čtvrtou :-(

Craney řekl(a)...

Ou, tak to se omlouvám, nejsem příliš dobrá v odhadování anonymů:D

Vždyť to není žádná katastrofa, ne? Raději si přeci stáhni originál, ten dabing stejně kazí atmosféru a celkově dojem z Prison breaku jako takového.