pátek 18. února 2011

Změny, nový design a zase změny!

Rok 2011 začal sice podobně, jako každý jiný rok, avšak pro tuto stránku znamenal pohnutku, co se týče designu a celé konstrukce! Dnešní den se stal zlomovým, jelikož poprvé od roku 2008 jsem Vás brutálně odtrhla od přístupu, abych se mohla přestavbě v klidu věnovat a dovést ji do zdárného konce. Doteď je zapotřebí doladit malichernosti, ale celkový dojem by měl působit i přesto stále stejně, tudíž jsem nezahálela a naši fansite o Wentovi a Sarah zpřístupněla.

A teď ke změnám!

Pravděpodobně nejvíce do očí bijící změnou je nový design. Použila jsem nejnovější fotky, abych dodala celkovému vzhledu na věrohodnosti a současně šla s dobou. Přecejen by nebylo stylové patlat do loga fotky staré několik let! Doufám, že se Vám tento design líbí... přinejlepším ještě více, než ten předešlý:-)

Další změnou je konstrukce webu. Menu již nehledejte pod logem - tam se nacházejí jednotlivé stránky, k tomu se však dostaneme níže - ale musíte se po něm poohlédnout v krásném postranním panelu, kde je určitě nepřehlédnete:-) Trochu jsem sekce upravila, jejich význam ale zůstává stejný. Příspěvky, jež nenajdete pod "štítkem", který jsem například vymazala či přejmenovala, nejsou smazány, jen uchovány jinde.

Jednotlivé stránky nacházející se několik milimetrů pod samotným logem slouží hlavně k přehlednosti. Naleznete mezi nimi základní informace o webu, o Wentovi a o Sarah, kontakt, také naše Affiliates, které jsem přesunula z postranního panelu (a využila tím místo pro důležitější věci, které by měly být vidět), a nakonec nový projekt "1000 Facts", na nějž se určitě mrkněte:-)

Všimněte si také kolonky "Reakce:" pod každým příspěvkem. Funguje to jako tlačítko "Líbí se mi" na Facebooku, akorát jsem trochu pozměnila možnost Vašeho výběru na pozitivní, negativní a neutrální. Pokud tedy nemáte náladu na přidání komentáře, ale určitá novinka Vás zaujala, stačí jedno kliknutí a všichni budeme vědět, co si myslíte:-)

Nic dalšího mě prozatím nenapadá, i když je velice možné, že jsem něco zapomněla. Nezbývá nic jiného, než počkat, až mi daná chybka vlétne na mozek a připomene svou důležitost:-) Do té doby si užívejte nejnovější vzhled, zapojete se do nového projektu a i nadále zůstaňte věrnými fanoušky WeSah!

10 komentářů:

Craney řekl(a)...

Zkouška komentářů :-)

Anonymní řekl(a)...

Páni moc krásný.Chválím povedlo se,ještě ted to musím rozdejchávat:-)Ted mě to příjde více přehlednější co se týče našich herců.U mě máš na výbornou,jen tak dál:-)

gil-horatio-mac řekl(a)...

Páni, tak to zíráme. Ten design je fakt nádhernej. Ty barvy, obrázky, prostě super :) :) :)

Reninkaa řekl(a)...

no jo ty proste umis designy =D...jes strasne hezky =)

Wseantra řekl(a)...

Ty jo!!opravdu nádhernej design!
Strašně se mi líbí to záhlaví..
ta fotomontáž je fakt věrohodná!

Craney řekl(a)...

Děkuji moc za všechny reakce :-) Jsem ráda, že web teď působí přehledněji, byl to jeden z mých hlavních záměrů... :-)

Ivee řekl(a)...

wow!! nový design je úžasný, moc se mi líbí kombinace červené barvy s tmavě šedou a i fotky jsou krásné - moc pěkně jsi to udělala ;) a kolonka Reakce je uplně super! ;)

Miss Garcia řekl(a)...

Ty jo!! Já žasnu! Tak tohle je opravdu překrásná změna. Líbí se mi jak je to nově udělaný a opravdu úžasná barva! Muselo to dát hodně práce ale výsledek je skvělý :)

Craney řekl(a)...

Opět děkuji :-)
Práce to zase tolik nedalo, spíš ta prvotní myšlenka - tu vymyslet, to bylo peklo :-D

Miss Garcia řekl(a)...

Nemáš zaco děkovat! Je to krása! Chápu, že vymyslet tu první myšlenku to dalo práci :D :D To tak většinou, ale stojí to za to ;)Straššně se mi to líbí! Ty barvy a ty fotky. Fakt je to zajímavý a hezký ;)