středa 27. května 2009

Wentworth Me and City

Pojďme všichni společně na chvíli opustit ty špatné vzpomínky, které se nám před očima budou vybavovat ještě dlouho, po tom co jsme viděli final break (někteří z nás) ..... A pojďmě se tentokrát přesunout na Wentem =) Všichni si určitě pamatujete na jeho projekt Me and City, ale už málokdo si pamatuje, kdy naposled nám poskytli nějaké nové fotky. Právě dnes se na internetu objevily dvě nové - úžasné (opět,jako vždy) fotky.

free image hostfree image host

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Co bych za to dala ? mít ho doma , takovej fešák :-)

barush-qaa řekl(a)...

Ahoj,na svém blogu (http://lucie-e.blog.cz/) jsem dala HIATUS,mám tam i vysvětlení,ale kvůli tomu Ti nepíšu,jak je i na konci článku na mém blogu založila jsem si nový web.Je lepší,oslnivější a určitě bude více obsáhlejší než má stará stránka o Lucii.Měla bych prosbu,nechtěla by jsi spřátelit i s mou novou stránkou?Moc by mi na tom záleželo,vedeš nejlepší web o Wentowi a Sarah,které zbožnuju a strašně,strašně moc si tě chci opět přidat do Elite affs.Rozmysli si to a prosím dej mi vědět.Vzpomínám si,že jsi mi minule odpověděla (to jsem ani nečekala XD ) do apply,tento článek zatím,ale na novém blogu nemám a tak mi odpověz třeba do nejaktuálnějšího XD




Měla bych ještě dotaz,mohla by sis mě opět dá do Elite?



S Pozdravem BARUSH-QAA




MIMOCHODEM NA TĚCH FOTKÁCH JE WENTWORTH OKOUZLUJÍCÍ,NEMÁM ANI SLOV JAK JE NÁDHERNÝ XD

Patty řekl(a)...

Fotky jsou úžasné, jen na té druhé ta modelka v pozadí to docela kazí :-)

Miss Garcia řekl(a)...

Wow Wenty je úchavný! Strašně moc mu to sluší! Je vážně fešák!

Anonymní řekl(a)...

tak na tej druhej fotke je fakt sexi uplny frajer boze ja ho zboznujem hned by som si ho zobrala domov a dufam ze natoci este minimalne take dobre projekty ako bol pb ze na neho nezabudneme a skoda ze ho nechali zomriet mohli natocit niekedy neskor pokracovanie ale je to pb je tam vsetko mozne ze sak vidim sara ziva kellerman zivy takze

Sarah řekl(a)...

Wow no já nemám slov. Dokonalost sama.

Anonymní řekl(a)...

Perfect film!!!!!!