pátek 23. dubna 2010

New Sarah Wayne Callies interview!

Po dlouhé době jsme se konečně dočkali nového rozhovoru se Sarah Wayne Callies! Uvnitř článku se dozvíte podrobnosti o její nadcházejícím projektu, který budeme moci vidět již příští týden - a to epizoda v seriálu House MD. Dále Sarah hovoří o jejích dalších projektech, jako například Black Gold, díky kterému strávila měsíce natáčení v Nigérii, dále se dočkáme i potvrzení její role s Millou Jovovich v hororovém thrilleru "Faces in the Crowd" a na závěr i její názor na skončení Prison breaku a něco málo o Wentovi:-)

Co nám můžete říci o postavě, kterou v seriálu House hrajete?
Co mě zaujalo na první pohled o této postavě bylo její netradiční postavení a rozhodnutí, i přestože se jedná o naprosto obyčejného člověka.

Díky jakým symptomům se dostane do nemocnice?
Bolest břicha - ne zrovna typická diagnóza pro House, ale tato pacientka je spíše zajímavější sama sebou a tím, jak žije.

Kdo se o vaší postavu nejvíce zajímá?
Vlastně každá postava v seriálu se o ni zajímá z různých důvodů. Jen tím, že je Julia (její postava) ve volném manželství vmísí mezi ostatní nejistotu, předsudky či přesvědčení, a podobně. Je to jakoby před sebou držela zrdcadlo. Nejvíce však zapůsobí na Tauba, House a Třináctku.

Soudil ji House podle jejího životního stylu?
Něco takového on dělá rád, ale v tomto případě tomu tak není, naopak - nadšeně o jejím případě přemýšlí, jakoby její tajemství pro něj bylo jako hledání jednorožce, která třeba vůbec neexistují.

Na některých fotkách vypadáte opravdu, ale opravdu nemocně. Je to těžké hrát nemocného člověka oproti naprosto zdravému?
Je to docela těžké, sedět tam a vypadat jako mrtvola, zatímco se na vás dívá Olivia Wilde, která pokaždé vypadá úchvatně! (smích). Ale díky bohu je to opravdu úžasný člověk, jinak y to pro mě bylo takřka nesnesitelné.

Teď přejděme k Prison breaku a jeho kontroverznímu konci. Souhlasila jste s Wentworthem Millerem, že by bylo lepší, aby Michael zemřel?
Seriál jako Prison break mohl skončit miliony způsoby. Cokoliv, co by vyznělo příliš "happy-endově" by však na druhou stranu neznělo příliš přesvědčivě. Michael byl muž se špinavýma rukama, žíjící opravdu komplikovaný život. Nemyslím si, že by kvůli tomu ale musel zemřít; znamená to, že jeho pokračující život by byl další komplikovaný počin. Sám do všeho vešel, jen aby zachránil svého bratra, proto tahat do toho ostatní věci by bylo příliš klamavé.

Problémem však je, že zabitím Michaela už nemáme snad žádné šance na pokračování Prison breaku.
V samotném nebi vědí, že já už vůbec o ničem nevím a jsem poslední člověk, který by měl potvrdit, že smrt znamená, že už danou postavu nikdy neuvidíte!

Potkala jste se s někym z vašich ex-kolegů z Prison breaku? Zrovna jsem viděl fotku Wenta, který překvapil plnou hlavou vlasů!
To ano! Mockrát jsem se s kolegy nesetkala, protože jsem pracovala za hranicemi. Naposledy jsem slyšela o Williamu Fichtnerovi (Mahone). Samozřejmě mám určité lidi, se kterými bych ráda znovu spolupracovala, a je jen otázkou času, kdy se tak stane.

Na čem jste tedy mimo USA pracovala?
Zrovna před několika týdny jsem se vrátila z natáčení v Nigérii. Bylo to pro mě opravdu pozoruhodné, být částí příběhu, jenž se odehrává v Africe, hrají v něm Afričané a samotný štáb je složený pouze z Afričanů. Ke všem mám opravdový respekt, protože jsme natáčeli každý den ve 40stupňovém vedru, šest dní v týdnu, denně šestnáct hodin. Byla to jedna z nejbrutálnějších zkušeností, které jsem kdy zažila. Za dva týdny odjíždím znovu, natáčet hororový thriller "Faces in the Crowd" s Millou Jovovich, a to si myslím, že bude opravdu zábava.

Troufám si říct, že Vám bylo nabídnuto hodně rolí v TV seriálech. Čekáte však na něco specifiského?
Chtěla bych se stát součástí něčeho nového. Lidé přicházejí s novinkami každý den, stejně tak jako před čtyřmi lety přišel Prison breaku. Mnozí mají různé názory o TV seriálech, já mám raději dlouhý propracovaný příběh. Za Prison break jsem opravdu pyšná, hlavně za první sérii, a znovu bych tak chtěla být součástí něčeho takto nového.

Thanks STDG and Wentworth&Sarah Italian community

1 komentář:

gil-horatio-mac řekl(a)...

S tou Olivií Wilde to bylo vtipný :) :)