sobota 1. května 2010

New Articles about Wentworth

Objevily se dva články o Wentovi. Jeden pochází z amerického časopisu "People"(viz. scan vpravo), který se pouze zmiňuje o jeho novém vzhledu rok po skončení Prison breaku. Za to franczouský časopis (scany níže) rozhodně píší, že Wentworth ztloustl, vypadá hrozně a ještě si našel nového přítele a konečně se potvrdilo, že je gay. Tato sprostá slova jsou ještě doplněna smyšleným dialogem, ve kterém se Went ptá Tyrona, jak si udržuje tak skvělou fyzičku, Tyron mu na to odpovídá: "Jím čtyřikrát míň, než ty!" a Wentworth pouze přitakává: "A funguje to?" Je vidět, že bulvár neví nic o morálnosti, avšak jejich stupidita opravdu nezná meze. Nic s tím ale neuděláme, protože blbci zůstanou blbci...

free image hostfree image host

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nad tímto se nemá cenu ani pozastavovat či ani komentovat.Já za sebe můžu jen říct že at už je to tak a nebo jinak je mi jedno.takové věci já neřeším,at už si nemluvěj či napíší co chtějí.Já mám svůj názor a rozum a umím si v tomto udělat sama jasno.

Anonymní řekl(a)...

Nad tímto se nemá cenu ani pozastavovat či ani komentovat.Já za sebe můžu jen říct že at už je to tak a nebo jinak je mi jedno.takové věci já neřeším,at už si nemluvěj či napíší co chtějí.Já mám svůj názor a rozum a umím si v tomto udělat sama jasno.

Anonymní řekl(a)...

Nějak nechápu co je sprostého na tom být gay?

Craney řekl(a)...

Proboha... Neříkám, že je sprosté být gay!

Napsala jsem, že je OD NICH prostě psát, že je Wentworth gay, když několikrát řekl, že není, a oni to stálé vytahují na povrch.

inka řekl(a)...

No tak stloustl, to je fakt, nicméně bych neřekla bych, že vypadá nějak špatně.

gil-horatio-mac řekl(a)...

I kdyby byl gay, tak se svět nezboří. Neznamená to, že když nejde s ženskou za ruku, tak je hned gay.