pátek 30. července 2010

TVMag: Wentworth Miller interview

Trochu starší interview z doby, kdy Wentworth Miller natáčel film Resident Evil: Afterlife. Went mluví o shodnosti postav Chrise Redfielda a Michaela Scofielda, také proč na tuto roli přistoupil, když se zapřísáhl, že po skončení Prison breaku se chce vyvarovat akčním žánrům. Dále odhaluje, zda musel navštěvovat fitness, aby se více vtělil do Chrisova nadělaného těla či jestli lituje, že nenatáčel kinové hity už dříve. Více uvnitř příspěvku.
Source: TVMag.com, wentworthearlmiller.com


Říkal jste, že po Prison breaku bude Vaše další role jakákoli, jen ne akční hrdina...
(Smích) A přece jen! Nikdy neříkej nikdy... Vlastně to jsem řekl během natáčení Prison breaku, když jsem snil o něčem naprosto odlišném. Když seriál skončil pro své vlastní dobro, přemýšlel jsem o několika možnostech... a překvapivě, všechny role, které mi byly nabídnuté, byly buďto napodobenina Michaela Scofielda, chlápek na útěku z vězení, nebo chystající se jít do vězení, další měl tetování. Originální, že?

Ale to jste trochu očekával, ne?
Očividně si mě Hollywood už označkoval. Jakmile jsem dostal script k Resident Evil, vykřikl jsem: "Ale to snad ne!" Bylo tu až příliš podobných rysů mezi Redfieldem a Scofieldem.

A co Vás nakonec přimělo do toho jít?
Obrovský úspěch celé ságy. Mé rozhodnutí bylo jednoduché. Mohl jsem hrát v pěti nezávislých filmech, o kterých by nikdo nikdy neslyšel, a nebo hrát znovu postavu lehce podobnou Scofieldovi, což jsem bral jako poctu pro fanoušky Prison breaku, kteří ke mně byli vždycky vstřícní a měli o mě velké naděje.

Je to opravdu mužská role, musel jste cvičit, abyste se nabral fyzičku?
Samozřejmě, také jsem trénoval bitky, kaskadérské kousky a zacházení se zbraní. Docela jsem se u toho pobavil. Líbí se mi fyzické a technické části natáčení, i přestože jsem si skoro tím samým prošel při Prison breaku. Navíc natáčení ve 3D je úplně něco nového a museli jsme točit jednu scénu vícekrát.

Litujete, že jste nezačal natáčet filmy dříve?
Ne. Myslím si, že to je typická americká chyba: "Jaký je tvůj další projekt?" místo toho, abyste si užívali, co právě děláte. Když jsem natáčel Prison breaku, stálo mě to deset až dvanáct měsíců ročně, a když jsem dostal volno, radši jsem se věnoval nabíjení svých baterií, než natáčení filmu. To byla moje volba.

Žádné komentáře: