čtvrtek 19. srpna 2010

Marshall Allman about Wentworth Miller

Marshall Allman, známý z Prison breaku svou postavu LJe, v současnosti vyniká v populárním seriálu True Blood a v nejnovějším rozhovoru mu byla mimojiných položena otázka i ohledně jeho ex-kolegy Wenta Millera, ze kterého se vyklubal úspěšný scénárista.

"Víte, on je jako génius. Myslím, že má titul z Princetonu, že jo? Tenhle týpek má mysl, co dokáže pracovat pořád a pořád, takže když jsem se o jeho scénáristickém úspěchu dozvěděl, říkal jsem jsi, "Dobře ty!" Opravdu jsem rád, protože jsem se doslechl, že na něj v médiích trochu útočili. Někdo mi ukázal jeho fotku, kde vypadal trochu víc při těle, a lidé dodávali, "Ale no tak, Wentworthe! Co se to s tebou děje! Vždyť tloustneš!" A já si říkal, "Ale ne.." Pak jsem však zjistil, že prodal dva scénáře a jeho film Resident Evil: Afterlife bude mít akorát premiéru, a to už je jiná. Nesuďte lidi podle váhy nebo čehokoliv. Opravdu mě nemohl potěšit víc, i když mě to vůbec nepřekvapuje! On je vážně, vážně, vážně inteligentní člověk, který ví, co se svým životem."
Source: Movieline.com

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím:-)

gil-horatio-mac řekl(a)...

Mluví o něm hezky :) :)