sobota 17. dubna 2010

Změna je život

Přesně takhle bychom mohli popsat okolnosti kolem Wentwortha i Sarah. Změna účesu, nějaké to kilo navíc, či naopak nějaké to kilo chybí, tohle všechno teď řeší fanoušci po celém světě, a tak je jasné, že naší fansite se to přeci vyhnout nemůže :-) Berte tento článek jako diskusní, pište své vlastní názory a jak vy věci vidíte. Abyste náhodou nevěděli, o čem psát, přikládám několik témat, která jsou kolem Wenta a Sarah velice probíraná.


Wentworth Miller, před pěti lety přitažlivý muž, dnes zakulacený vlasáč - i takto hodnotí Wentův vzhled kdejaká webová stránka. Jak to ale vidí opravdový fanoušek? Pro každého byli předvčerejší fotky určitě velkým šokem a někdo si výše zmíněnou větu také nemálokrát promítl v hlavě. S pouhým jednodenním odstupem se však mnoho fanoušků naopak shoduje, že Wentworth vypadá roztomile a váhu spíše dokresluje venkovní oblečení. Možná je to pravda, každý to vidí jinak a jen sám Went o tom má větší přehled. Kolují také informace, že jeho nový účes je kvůli roli v "The Mourning Portrait", což je poměrně důvěryhodné, ale kdo ví. Myslím si, že Went si je vědom svého "afra", které sdědil po svých černých předcích, a proto je mu jasné, že nějaký ten měsíc navíc a podobal by se jamajským hoperům :-) (nic ve zlém, jen nesmyslná metafora). A pokud je to váha, co vás zaujalo nejvíce, vzpomeňte si na Wenta v Law&Order, kde se jeho obličej lehce kulatil, a o necelé dva měsíce později v Resident Evil: Afterlife, kdy se jeho tváře vytvarovaly znovu do normálu. Někomu se může líbit toto, někomu zase tohleto, ale myslím, že jako fanoušci bychom se měli shodnout, že Wentwortha nikdy nebudeme moci odsoudit jako "tlustého" nebo snad i "ošklivého a nepřitažlivého". Je to prostě Wentworth Miller, a tak ho fanoušci vidí, protože takový on pořád je. Vaše názory? :-)

Teď se přesuňme k Sarah, o které se také rozšířilo mnoho diskusí, i když vám třeba ani nepřijde, že se na ní něco tak hrozivě změnilo. Ano, účesu si zjevně všimlo hodně z vás, a mnohé třeba překvapím (nebo i uklidním?) zprávou, že na své poslední akci "The Buzz Girls Timeless Style Fashion Show Benefit" měla paruku, aby tak zapadla do módy třicátých let. I přesto jsme však zahlédli změnu, viz. ofinka z čerstvých fotek ze setu Black Gold. Fanoušci jsou v tomto půl na půl, někdo raději dlouhé rudé vlasy, které Sarah nosila v první a čtvrté sérii Prison breaku, a někdo zase raději změnu. Co myslíte vy? Ještě než se však do přemýšlení pustíte, věnujte mi ještě minutku ohledně dalšího tématu, o kterém se vě světě diskutuje. Jak už jsem se zmiňovala na začátku, fanoušci hodně kritizují, nebo spíše doplňují, že Sarah je naopak od Wenta přímo "vyzáblá". Možná vám to na první pohled nepříjde, mě to také nepřijde ani doteď, i když je pravda, že nějaké to kilo navíc by opravdu neuškodilo, stále to však neberu jako velké téma diskuzí... Fanoušci za velkou louží ale ano. Takže jaký ja vás názor? :-)

6 komentářů:

gil-horatio-mac řekl(a)...

Went vypadá otřesně, ale šťastně. Je pravda, že je Sarah trochu hubenější než dřív a nějaký to kilo navíc by jí neuškodilo :) :)

Craney řekl(a)...

otřesně, takové silné slovo :D:D

Madame Break řekl(a)...

mě nijak zvlášť nevadí že Wentworth trochu ztloustl..(vlastně bych si toho skoro nevšimla..).Jen ty vlasy mi přídou legrační..:))
a Sarah? ta mi příde až moc hubená..aby neměla nějaký zdravotní problémy..:-(

snad se mají oba dobře ;))

Anonymní řekl(a)...

Mě to též nějak obzvlášt nevadí,ale jen co mě trochu zaskočilo byli právě ty vlasy možná je to jen o zvyku,protože ho znám dříve jen s krýtkyma vlasy a co se týče Sarah tak jsem taky několikrát přemýšlela nad tím jestli nemá nějaké problémy,ale to jsou jen myšlenky...Já jen doufám v tom že je vše v pořádku.

Ivee řekl(a)...

jediný co mi taky vadí jsou ty jeho vlasy, ale tak snad to brzo ostříhá :D a i doufám, že v tom filmu s takovýma vlasama nebude, to by se mi moc nelíbilo :D jinak to že by byla Sarah nějak hubená jsem si, než jste to napsaly, nevšimla...ale něco na tom asi bude..snad je v pohodě..a moc se mi ulevilo, že měla jen paruku a není ostříhaná, ptž podle mě vypadá nejlíp s dlouhýma a červenýma vlasama, ta hnědá mi taky nevadí, ale když je má krátké tak vypadá zbytečně moc staře si myslím...

Craney řekl(a)...

Souhlasím s Ivee, Sarah by si měla udržovat svojí rudou :-)