úterý 11. května 2010

BTS from "Faces in the Crowd"

8. května tohoto roku začalo v Kanadě natáčení hororového thrilleru "Faces in the Crowd", ve které si zahraje Sarah Wayne Callies společně s Millou Jovovich (Resident Evil: Afterlife, spolu s Wentworthem). Jak asi všichni víte, Milla si založila svůj oficiální účet na twitteru a poskytovala nám mnoho informací, když natáčel RE:Afterlife s Wentem, a proto jsem všichni tak trochu očekávali, že bude milosrdná i co se týče své nové kolegyně... A máme první obrázek:-) Milla dodává, že Sarah je podle ní "krásná žena s úžasným humorem".
Source: twitter.com/MillaJovovich

4 komentáře:

gil-horatio-mac řekl(a)...

Koukáme, že Sarah sluší snad všechny účesy :) :)

christinadaily.ic.cz řekl(a)...

Ahoj, jsem z blogu christina-star.blog.cz, jsme affiliates, ale přestěhovala jsem se na lepší doménu, tak bych tě chtěla poprosit, jestli by sis na mě nezměnila odkaz v menu, já už tě mám normáloně přidanou, tak bych jen chtěla, aby byl ten odkaz platný. Moje nová stránka je christinadaily.ic.cz
Děkuju ti moc :-)

TEDDY-GIRL...AFF* řekl(a)...

Milla se teda má! Nejdřív Went a teď Sarah :D =) Každopádně se moc těším..horory miluju! x)

Craney řekl(a)...

V pořádku, už jsem tvůj odkaz změnila.