pondělí 13. září 2010

Milla Jovovich: Resident Evil 5? Yes!

Čtvrté pokračování filmu Resident Evil, s podnázvem Afterlife, utržilo ta první tři dny úctyhodných celosvětově 73,2 milionů dolarů a drží přední příčku nejsledovanějších filmů! Není divu, že společnost Screen Gems už uvažuje o pátem pokračování! Milla Jovovich zprávy potvrdila: "Nový Resident Evil je prvním filmem ze série, který obsadil první místo ve sledovanosti. Je to zatím nejlepší film ze všech." Načež pokračuje slovy: "Páté pokračování tedy určitě bude!" Zároveň dodala, že Paul Anderson, její manžel a scénárista a režisér Resident Evil: Afterflie, už má několik myšlenek pro další film a tentokrát by chtěl smísit své nápady s nápady samotných fanoušků. "Už jsme se spojili s fanoušky přes Twitter a komentovali s nimi náš film, takže je velice pravděpodobné, že je zasvětíme do pokračování. Budeme chtít vědět, jaké postavy by rádi viděli a další důležité věci." Výborná novinka! Postava Chrise Redfielda (Wentworth Miller) je totiž velice oblíbená a sám herec má po světě tolik fanoušků, že jeho účast v pátém dílu je snad téměř jistá!

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak to je super,jsem ráda že to má takovou ušpěšnost:-)Taky bych to už ráda viděla.

Craney řekl(a)...

Pokud chceš, můžu ti poslat odkaz na stažení, psala jsem to v minulém příspěvku.

gil-horatio-mac řekl(a)...

Super, bez Wentwortha by to nešlo :) :)

Anonymní řekl(a)...

Craney:To by bylo fajn kdyby jsi mi ho poslala.

Craney řekl(a)...

No a jak to mám asi udělat? V příspěvku jasně píšu, ať mi zájemci píší na e-mail. Má to svůj účel - nebudu publikovat odkaz na stažení online!

Anonymní řekl(a)...

Craney:Tak se hned nečerti,já nemám čas si to vše důkladně pročítat.Jinak e-mail ti pošlu:-)

Craney řekl(a)...

Nečertím se, jen je mi proti srsti, když musím všechno vysvětlovat tisíckrát, přitom je tak lehké se podívat do onoho příspěvku:)

Jdu si omrknout e-mail:)