pátek 29. října 2010

Chevrolet Cruze - Photoshoot

Objevily se čtyři nové obrázky z photoshootu, který Wentworth Miller natočil pro automobilku Chevrolet a její nový model Cruze! Určitá osoba přímo ze štábu nám potvrdila, že fotek bylo pořízeno osm, tudíž můžeme ještě tři očekávat. Fota, která jsme obdrželi doteď, však nejsou v HQ, a tak budeme muset počkat na kvalitu u všech promo fotek. Prohlédnout si je můžete zde. Na závěr kratičká otázka, líbí se Vám více tento photoshoot, nebo starý z minulého roku?
Thanks to Excommunicated

3 komentáře:

Ivee řekl(a)...

mě se víc líbí letošní photoshoot...nejspíš proto, že Went je teď víc ve formě než loni, takže fotky (pro mě) vypadají víc sexy :) připadá to jen mě nebo mu nanich odbrvili šediny?? :)

Craney řekl(a)...

Mně se taky víc líbí tenhle. A máš pravdu, šediny i pihy na spáncích mu skoro pokaždé odstraní :( :D Na jedné fotce má i o hodně hustší vlasy...

Ivee řekl(a)...

jj má na jedné hlavu plnou vlasů :D jako je pravda, že se to dělá u všech modelů a modelek, aby fotky byly dokonalé, ale u něj mi to vadí, ptž on je dokonalý i s těma šedýma vlasama a ta piha! ta je na něm taak úžasná xP