pondělí 1. listopadu 2010

The Walking Dead - Days Gone Bye

Seriál The Walking Dead, který produkuje americká televizní stanice AMC, měl během včerejšího Halloweenského večera svou premiéru s prvním dílem pojmenovaným Days Gone Bye. Epizoda sice vyšla minulý týden v pre-air verzi a mnoho fanoušků si ji mohlo stáhnout v lehce horší kvalitě, ale teď už si můžete užít komfort sledováním HDTV verze! Pokusím se sehnat i verzi 720p, ze které bych ráda udělala screencaps. Odkaz na stažení The Walking Dead s01e01 Days Gone Bye naleznete uvnitř příspěvku. Hezkou podívanou.



Stahujte z ulozto.cz zde
České titulky stahujte zde
Download from megaupload.com here

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A může mi někdo z vás pomoci,jak se tam prosím v kládají ty titulky do toho videa?

Craney řekl(a)...

Záleží na tom, jaký používáš program, "tam" já neznám:) Ale jinak by se ti skoro všude měly spustit samy...

Anonymní řekl(a)...

Kdy bude další díl?

Craney řekl(a)...

7. listopadu v neděli, tudíž u nás v pondělí brzo ráno.

Ivee řekl(a)...

konečně jsem si našla čas to zkouknout a jsem nadšená :) sice jsem párkrát leknutím nadskakovala ze židle, ale těším se na další díl...jen je mi líto toho koně a štvemě postava Lori, že podvádí (ale to jsem věděla už dávno, že mě to bude štvát :D )
a dostal mě konec dílu: hey dumbass, cozy in there?? :D :D to bylo geniální :D