sobota 8. srpna 2009

Czech Yellow

To, že časopis Yellow vychází i v České republice není žádná novinka. Co pro mě osobně bylo novým, je článěk o Wentworthovi. Scany právě postnuli na w-miller.net a musím uznat, že jako čech jsem se trochu styděla za tu nevědomost. Samozřejmě jsem je hned nahrála do galerie. Nutno říct, že autorka článku byla při vytváření Wentova popisu nadržená jako křeček, ale na druhou stranu jsem ráda, že nijak nepodporuje starou fámu o jeho orientaci. Na závěr bych chtěla poprosit všechny fanoušky - nechtěla bych, aby se něco takového už opakovalo, a i když kontroluji časopisy jak můžu, je vidět, že to nedělám bezchybně =DD Kdyby se tedy cokoliv s Wentem objevilo, určitě uvítám info v komentářích nebo v mejlu =)

free image hostfree image host

3 komentáře:

Sarah řekl(a)...

Jasný, že to psala typická ženská =D
Nadržená jak křeček? hezky řečeno =DD

Craney řekl(a)...

Tak sem si hned vzpomněla na svoje dva křečky, kteří měli v součtu dohromady 23 mláďat (nejenom jeden vrh). Kdybys je poznala.... =DD =DD Hrůza, na jejich klec jsem někdy věsila cenzuru 18+ =DD

Sarah řekl(a)...

Jo, tak tím se to vysvětluje. Dokážu si to představit. Velmi produktivní křečci.. =DD