čtvrtek 29. dubna 2010

Wentworth Miller - RE:Afterlife Interview

Doteď jsme z natáčení Resident Evil:Afterlife obdrželi pouze pár útržků z Wentova interview, teď už jsme konečně dostali rozhovor celý. Wentworth mluví o jeho problémech se střílením zbraní, jelikož jako Michael Scofield nikdy doopravdy vystřelit nemusel, nebo-li spíše nesměl. Také poodhaluje, jaká bude jeho postava Chrise Redfielda a svěřuje se, že stále pracuje na proporcích, které tato postava ve hře má. Celý článek najdete samozřejmě uvnitř příspěvku, překlepy budou časem opraveny.


Ali (Larter) nám prozradila, že jste ještě nikdy nevystřelil ze zbraně. Nedostalo se Vám této možnosti ani v Prison breaku?
Víte, kdybych to měl zkrátit, tak tohle je ta rozhodující rozdíl mezi Michaelem Scofieldem a Chrisem Redfieldem. Chris může zmáčknout spoušť, ale Michael nemohl nikdy.

Takže on tedy nikdy nevystřelil?
Michael namířil zbraní na hodně lidí, ale pokud by zabil, jeho charakter by se dostal příliš daleko na tu špatnou stranu a celá tahle dobrá/špatná balance byla v seriálu už tak hodně nejistá.

Takže Vás mají tentokrát na pozoru. Fanoušci si přáli vidět Chrise Refielda v každém z posledních tří filmu, přesto se objevuje až ve čtvrtém pokračování. Je rozdíl mezi Vaším Chrisem a tím počítačovým skličující?
To je poměrně dobrá otázka a napadá mě hned několik odlišných odpovědí. Říká se, že nevědomost je štěstí a v tom případě si myslím, že je dobré, že jsem do toho šel s čistým štítem. Nikdy jsem se na žádný Resident Evil nepodíval, ani jsem nehrál samotnou hru. Pamatuji si jen jeden specifiský trailer pro třetí díl, díky té úžasné scéne ve "Vegaské poušti". To bylo dost ironické. Ale nikdy předtím jsem neslyšel jméno Chris Redfield. Brzy jsem si však uvědomil, že má Resident Evil obrovské množství fanoušků ve světě, jak samotný film, tak i hra, a Chris Redfield je charakterem, který jim přirostl k srdci. Takže jsem to, samozřejmě, chtěl absolvovat úspěšně. Nezadal jsem si Chrise do Googlu už je z důvodu, že jsem se chtěl vyvarovat tolika informací najednou. Ale našel jsem si jeho fotky a také hodně fanouškovských webů, abych poznal, kdo že to ten Chris Redfield vlastně je. Pomyslel jsem si: "No teda, jestli mám tutoho chlápka prezentovat do detailů, pak mám co dělat." (smích). Jeho paže jsou jak kmeny stromu. Čtyři týdny jako příprava se mi zdálo opravdu nereálné. Pak jsem měl možnost shlédnout rozhodující scény vyskytující se přímo ve filmu, a pomyslel jsem si: "Počkejte chvilku, tohle není úplně stejná postava.." Tenhle Chris Redfield je spíše vyobrazením toho, čím byl před tím, než se do všeho zapletl. O trochu hubenější, a není rozídlný pouze fyzicky, ale kromě jeho viditelné odvahy a charakteru někoho, kdo dokáže být lídrem, je na něm také něco nevinného. Navíc je reprezentován jako to "čerstvé maso" celého RE. Po přečtení Paulova scriptu a přemýšlení mi však bylo jasné, že to bude můj Chris Redfield. Uvědomil jsem si, že fanoušci ale nechtějí úplně něco jiného, když jsem dostal e-mail z převlékárny: "Podívej, chceme se trochu zaostřit na Chrisovo oblečení a jeho celkový vzhled, chceme, aby se podobal." A tak jsem jim řekl: "Našel jsem pár obrázku na internetu, z toho bychom mohli něco vymyslet." Takže nakonec jsme čerpali především z toho, co se nám nabízelo online.


Vypracoval jste se blízko k těm pažím jako "kmeny"?
Stále na tom pracuju. Dám Vám vědět před Resident Evil 5? (smích)

Jak tedy nakonec vypadá Vaše oblečení?
Chris má šedou vojenskou uniformu. Soustředili jsme se hlavně na něco, čemu říkáme "jeho poznávačka". Nákolnice, opasek, kord, vlastně celou uniformu až do detailů. Tady jsme se snažili být opravdu specifičtí.

Trénoval jste s kordem?
Zatím bohužel ne, snad příště.

Slyšel jste o tom, jak je Resident Evil populární v Japonsku a ostatních zemích?
Samozřejmě.

Měli jsme možnost tahlédnout několik fote z natáčení, pořízené paparazzi. Takové fotky prosakují na povrch více a více a fanoušci chtějí ještě víc.
S tímto mám zkušenosti díky Prison breaku, což byl hit v Americe. V zámoří se z něj však stalo mezinárodní fenomén. Vím, že jsme měli kolem 135 milionů čínských fanoušků, kteří si stahovali každou epizodu každý týden, což je opravdu úchvatné číslo. Prison break ale nebyl míněn jen pro Ameriku, a to bylo hlavní. Proto hrát Chrise v Resident Evilu, který má fanoušky po celém světě už témeř deset let, se mi zdá jako opravdu výhodný krok pro mou kariéru. Nejen díky tomu, že je Chris Redfield opravdu fantastická postava, ale také značná část celého příběhu. Také je to pro mě jako herce způsob, jak stále udržovat kontakt se svýmu fanoušky, kteří mě znají z Prison breaku, kterým jsem se líbil a kteří možná čekají, jaký můj projekt bude další.

Co nám můžete říct o těch šílených kaskadérských kouskách a bojích, které jste pro Resident Evil natočil?
Zatím vše teprve dáváme dohromady, ale jsem si jistý, že jste viděli ten neuvěřitelný boj na konci filmu. Ale myslím si, že jednou z komplikací bylo i natáčení v revolučním formátu 3D, protože kamera vlastně vidí i "za roh", takže pokud někoho uhodíte jen "na oko", pak to lidé uvidí. Přípravy na natáčení zahrnovaly tedy i momenty, kdy jsem musel doslova přiložit svou tvář na pěst Shawna Robertse, počkat si, než zakřičí "akce!" a poté dělat, jako že mne uhodil. Celé to pro mě bylo úplně nové, nic takového jsem pro televizi netočil, takže jsem potěšen, že jsem si tohle mohl připsat na svůj list.

Na co se můžeme od Chrise v pokračování Resident Evilu těšit?
Myslím si, že projekt jako Resident Evil musí nabízet někoho, kdo umí pořádně nakopat zadek, předvést další kousky a pobavit tím publikum. Samozřejmě postava musí mít v sobě i něco jiného, jinak by její setrvání ve filmu bylo bezvýznamné, a Chris s Claire přinášejí do filmu něco opravdu speciálního, protože reprezentují...
(Hlavní publicista zašeptá "Už nemluv.")
Reprezentují rodinné poutu, což je něco, na co se lidé upoutají, do čeho se vžijí. Takže přes střelbu a zombie a všechnu tu šílenost, tam jsou dvě postavy, na kterých je viditelné porozumění a ztotožnitelný vztah.


free image hostfree image hostfree image host

1 komentář:

Gil-Horatio-Mac řekl(a)...

Je úžasnej :) :)