úterý 18. října 2011

House S08E03 Charity Case - Download

Dva dny v týdnu po sobě se nám poštěstilo mít Sarah i Wentwortha na televizních obrazovkách! Zatímco včera to byla Sarah v hororovém seriálu The Walking Dead, dnes je to Wentworth, jakožto pacient v populárním seriálu House MD. Celá epizoda je mnohými servery hodnocena jako průměrná, avšak velice se vyzdvihuje právě Wentworthův výkon! Odkaz na stažení máte přiložený níže, takže neváhejte a přesvědčte se na vlastní oči.


7 komentářů:

gil-horatio-mac řekl(a)...

Jů, už jdeme stahovat :-D :-D

Miss Garcia řekl(a)...

Ten díl je dobrý, moc se mi líbil Wentyho výkon :)

Ivee řekl(a)...

Went byl naprosto úžasný, k sežrání jako vždy! :D
jen teda 8. řada House je totální propadák, už to sledovat nebudu! :D

Miss Garcia řekl(a)...

Jo ta osmá serie vypadá divně... ale Wenty byl dokonalý ;)

Anonymní řekl(a)...

Nevím kam jinam to napsat, ale jsem strašně ráda za tento blog. Chodím jsem pravidelně každý den a moc se těším na novinky o mých oblíbených hercích. Pro mě bylo těch ani nevím kolik dní odtržení hrozně krutých. Už jsem myslela, že blog skoncil :-(( Jsem ráda, že tomu tak není :o)
Opravdu mi tyto stránky přirostly k srdci, moc děkuji Craney :o)

Miss Garcia řekl(a)...

Ahoj Craney, našla jsem na internetu Lullaby for Pi tak kdybys chtěla můžu ti to nějakým způsobem poslat nebo něco :)

Anonymní řekl(a)...

Posledních pár týdnů je tu poněkud mrtvo,že by nebyli žádné novinky?Nebo mi snad něco uteklo aniž bych si toho všimla?Kdo ví:-)