neděle 11. prosince 2011

Omluva a nový impuls!


Velice se omlouvám za svou absenci během posledního měsíce+, během kterého se na webu neobjevila žádná novinka, ani update. Důvodem byl samozřejmě fakt, že moc novinek ohledně Wentwortha a Sarah nebylo, ale taky na tom mám zčásti svůj podíl já a má lenost, jelikož v posledních týdnech nějaké ty nové zprávy přeci jen přibyly. V následujících dnech se tedy napravím, přidám odkazy ke stažení všech odvysílaných dílů The Walking Dead, přidám novinky ohledně Sarah (Went je od odvysílání epizody House MD. stále zahalen tajemstvím) a doufám, že si na tento web opět najdete svou cestu:-)

Děkuji za pozornost, důvěru a trpělivost.
Craney

3 komentáře:

Miss Garcia řekl(a)...

Jsem ráda, že jsi zpátky Crayne a pokud bys chtěla dát na blog film Lullaby for Pi se Sarah ozvi se mi na blog. Podařilo se mi ten film najít tak ti ho ráda něják pošlu.

Craney řekl(a)...

Díky moc za nabídku! :-)
Film už ale mám, jen se musím dohnat a někam ho uploadnout :-D

Miss Garcia řekl(a)...

Není zaco :) Maličkost :)